Svar på frågor



för en timma sen:
vilken plats är din favoritplats? inte bara stad utan själva stället :)))
— Jag måste svara Getterön här i Varberg. Jag älskar att vara där på somrarna när jag kan segla och det är också väldigt mysigt på vintrarna! :)))

för en timma sen:
har du mycke fritid?
— Ja det skulle jag säga att jag har. Jag lägger inte ner särskilt mycket tid på skolarbeten och sånt men jag klarar ju mig galant i alla fall. Däremot gör jag inte så värst mycket på min fritid eftersom jag bor på internat där det inte händer så mycket.

för en timma sen:
hur e din humor ?:)
— Min humor är såklart den bästa ;) haha. Många kan tycka att jag har dålig humor, men det är ju bara för att dom själva inte förstår.

för en timma sen:
vem saknar du mest från din gamla klass?
och vem umgås du mest i din nuvarande klass?

— Ojdå, jag kan ju inte bara säga en person som jag saknar allra mest i min gamla klass, jag saknar alla! I risk för att glömma ngn nämner jag inga namn.

I min nuvarande klass umgås jag mest med Louise, hon kommer också från Varberg och vi har sjukt kul tillsammans! :)

för en timma sen:
har du nåt husdjur?
— Jag själv har inget husdjur men min bror har en hund och han brukar vara här ibland !

för en timma sen:
har du någonsin varit riktigt kär? <3
— Nej det har jag aldrig, men jag hoppas ju att jag kommer att bli det någon gång i framtiden ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0