1 vecka

Imorgon har jag varit här i Uppsala en vecka, gått snabbt måste jag säga. men ska ju vara här nästan två veckor till. Imorgon ska jag kusiner och moster ut och kämpa på stan. Kommer antagligen bli tufft med allt galet folk. Förstår inte vad det flyger i människor på mellandagsrean, men det är inte okej. På ställen som gina tricot är det inte ens värt att försöka hitta något fint, man vill typ att allt ska vara fult så man slipper ställa sig i den mils långa kön till kassan. Jag ska inte hadla något speciellt. tror att det blir ett par skor till nyår då det är förlovningsfest som gäller.
Jag och Natalie tittade klart på Alice i underlandet för en stund sedan, vi är så sjukt trötta så vi bestämde oss för att titta på The town någon annan dag, inte så att vi har bråttom direkt.
Fortfarande ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0