2010 - April

April -
Dags för påsklov! Detta påsklov var ett lov då jag la tid på att vila ut mig. Jg var hemma i Varberg hela veckan och alla mina kompisar i Varberg gick fortfarande i skolan.. Skåne var en vecka tidigare med lovet. Jag hade alltså tid att spendera på mig. Jag jobbade lit emed min båt men tog det mest lugnt. Efter en veckas lov åkte vi upp till Stockholm en vecka med klassen. Det var mysigt, vi gick på olika museer, besökte riksdagen och gick på dramaten. I Stockholm träffade jag även på Natalie och Antonio som jag inte hade träffat sedan i januari. Efter en vecka i stockholm var det återigen dags för en vecka i Varberg. Dock ingen ledig vecka. Vi skulle skriva ett arbete om en kommun, och hur den fungerar och lite sådant. Jag tog det väldigt lugnt i början av veckan och fick därför lite smått panik i sluten, men allt slutade bra!!
Den 18 april gjorde jag och Louise något som många tyckte var helt galet, och jag förstår dom nu i efterhand. Vi tog våra mopeder och körde dom från Varberg till Båstad. Denna resa tog oss 5 och en halv timme!! Vi åkte rejält vilse ett tag men lyckades tillslut att hitta rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0