2010 - Februari

Februari -
Den andra månaden på året skulle fyllas med en resa till Rom, skolan och annat som hör tonåren till.. Jag kom fram till att jag behövde mycket mer uppmärksamhet än vad jag fick.. dock orkade jag inte kämpa för att få uppmärksamheten så jag tror att allt fortsatte som tidigare. Det var ungefär vid den här tiden jag började bli mer aktiv på facebook, jag uppdaterade status ganska ofta, detta för att synas lite mer. Under februari månad började jag längta mer och mer hem till Varberg, jag funderade faktiskt ett tag på att sluta på Båstad Privata, inte på grund utav människorna eller skolan utan på grund av mig och att jag längtade hem. Jag bet dock ihop och detta ångrar jag verkligen INTE, jag trivs jättebra på skolan. Jag var bara allmänt skoltrött under denna månaden.
Resan till Italien med mamma var helt underbar! Det var så skönt att bara vara sär och ta det lugnt, utan att behöva tänka på något annat.
Jag fortsatte även denna månaden med att skriva texter/dikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0