2010 - Januari

Januari -
Första veckan av 2010 spenderade jag här i Uppsala, precis som jag kommer göra den första veckan av 2011. 12-slaget spenderade vi med massa greker på grekiska föreningen, det var mysigt att stå ute och se alla fyrverkerier som avfyrades runt om i Uppsala.
Januari var också månaden som mina föräldrar flyttade isär. Det fungerade helt enkelt inte. Det var en tuff månad för mig, min värsta mardröm hade alltid varit att de inte skulle klara av att bo tillsammans längre. Det blev tufft för mig, men jag hade skolan att koncentrera mig på.. Jag började min andra termin på Båstad Privata Gymnasium.
Skolan och Båstad var ett ställe där jag kände att jag slapp allt som hände där hemma men ibland smög kämslorna sig fram även där.
Jag skrev ganska mycket texter under januari, detta tror jag beror på att det var snöigt och jobbigt ute och jag hade mycket inom mig som jag ville få ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0