2010 - September - nu

September - NU
Haha, blev fett drygt att skriva varje månad för sig, speciellt när det inte hänt så mycket.
Jag började 2an på Båstad Privata Gymnasium. Under detta läsåret ska vi driva egna företag. JAg och 4 tjejer till har ett företag som heter Rebelle UF och vi tillverkar ringar av delvis återanvänt material. Det är typ det som mycekt av skoltiden nu går ut på.
Jag har börjat i skolans volleyboll lag. Dock har jag skadat knät så vet inte hur mycket jag kommer att kunna spela.
Jag har börjat snacka om att ta ett stort steg framåt i mitt liv och ta mig in i en ny värld, det har dock inte hänt än men tror att det kommer att ske snart och detta är inget jag kommer att prata om på bloggen.
Denna terminen har gått sjukt fort och kan inte fatta att jag bara har halva gymnasiet kvar. helt galet.
NU SKA JAG SNART SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0