25 januari

Jag är en människa som hakar upp mig på saker. Jag kan tänka på en och samma sak i flera veckor, ibland kommer det till och med tillbaka till mina tankar flera månader efter att det hänt. Det är det som håller på att hända med dig. Jag hakar upp mig på allt som händer och jag hakar upp mig på allt du säger. Jag är också en person som analyserar allt alldeles för mycket. Jag kan sitta flera minuter och fundera på vad du egentligen menade när du sa det där. Jag tycker att det är jobbigt och jag försöker ändra på det. Varför kan jag inte bara ta allt som det kommer, varför måste jag sitta och må dåligt eller bli förvirrad över en sak jätte länge när jag egentligen bara kan slå av och tänka på något annat. Jag måste bli bättre på det här och det vet jag. Första steget att komma ur någonting är väl att vara medveten om det.
Jag vill börja tänka mer på mig själv och nästan strunta i alla andra.
Jag vill inte ta allting så allvarligt med dig.
Jag vill inte vara en jobbig människa.
Jag försöker att tänka mer på mig själv och nästan strunta i alla andra.
Jag försöker att inte ta allting så allvarligt med dig.
Jag försöker att inte vara en jobbig människa.
Men det är svårt. Åh, så svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0