30 december

Om mindre än 48 timmar är det ett nytt år. Ett nytt år som antagligen kommer betyda mycket nytt för mig. Jag kommer kanske ge mig in i en värld jag aldrig varit i förr. Jag kommer att testa på mycket nya saker. Jag tror jag  kommer förändras mycket under 2011. Jag blir 18, jag blir vuxen.. på riktigt. Det känns spännande men ändå skrämmade. Jag kommer att få ta ansvar för allt jag gör, jag kan göra vad jag vill. Jag älskar känslan av att jag kommer att vara fri men ändå skrämmer det mig. Innan har det varit: "jag får inte för mina föräldrar = då får jag inte". Den 10 mars kan jag skita fullständigt i vad mina föräldrar, detta kommer jag dock inte att göra. Jag kommer fortfarande att lyssna lika mycket på dom för dom vet mitt bästa.. Det har ju gått bra hittills, ellor? ;) haha..
2011, be good to me.. Please..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0