Är hos moster. Vi åt för en liten stund se...

Är hos moster. Vi åt för en liten stund sedan. Nu är jag bara allmänt seg. Jätte trött eftersom jag inte kunde sova inatt. Tror att jag somnade runt 5. Blev väckt typ 12.40 av att Natalie ligger och skrattar i hennes säng eftersom hon pratade i telefon. Det är svårt att radera dig ur mina tankar. Det går inte 10 minuter som jag inte ser ditt ansikte framför mig. Det går inte 15 minuter som jag tänker på dina ord. Det går inte 20 minuter som jag inte önskar att du var här med mig. Det går inte 30 minuter som jag undrar var du gör. Försvinn, försvinn från mitt huvud jag orkar inte vänta på dig. Men det går inte att inte vänta på dig. Vill ha dig här nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0