Familj

Jag önskar att vi var som en familj igen. Jag minns dom stunderna då vi satt allihopa och spela spel, tittade på tv och skrattade. Okej, jag minns också dom stunderna då jag helst bara ville springa hemifrån och inte komma tillbaka. Men jag vill inte minnas dom stunderna det är därför jag bara ser tillbaka på the happy moments. Jag vill att vi ska kunna sitta så tillsammans igen och bara njuta av varandras närvaro. Men nej, istället splittrades vi och jag är nu tvungen att i olika sammanhang välja sida. Jag vill inte välja mellan er. Ni ska hela tiden använda mig som mellanhand, jag orkar inte. Jag vill inte höra er prata om den andra.. men jag vill inte säga det till er för jag vill inte förstöra någonting... Jag älskar er båda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0