Söndag

Kan tänka mig att de flesta är ute och kämpar på mellandagsrean nu.. men inte jag. Jag ligger i sängen och har typ precis vaknat. Känner att det kommer att bli en seg dag där det inte händer så mycket, men vi får väl se.
Om några timmar beger vi oss mot vår moster och där tror jag det är mat som gäller.

Vill att idag ska vara en dag då jag bara ska tänka på mig själv och koma underfund med vad det är jag behöver för att må bra. Jag vill inte tänka på vad alla andra har för inverkan i mitt liv. Det är ändå jag som bestämmer. Jag ska försöka vara stark!
Maybe it's not always about trying to fix something broken. Maybe it's about starting over and creating something better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0