17 februari

Hej på er allihopa :)
Åt ni några semlor igår? Det gjorde jag men jag måste säga att det var mycket slit för en semla!
Jag och Sara gick först till den närmaste Ica och tänkte "Ja men dom måste ju ha semlor på fettisdagen". Jag tror nog att vi hoppades för mycket, för nej dom hade inga semlor. Vi gick till statiol som ligger precis mittemot skolan som vi bor på men nej inga semlor där heller.
Bara för att vi var så fast beslutna om att det måste ju finnas semlor gick vi ner till den andra Ica och det är ungefär 10-15 minuter härifrån. Vi kommer in i affären och ser hyllan där semlorna skulle ha stått, självklart så var dom slut.
Envisa som vi är, går vi 10 minuter till, till ett café. Äntligen, vi får våra semlor iallafall. Vi går in och inser att dom inte tar kort på skit stället. När vi ändå hade slitit så mycket gick vi tillbaka till Ica, tog ut pengar, och gick och köpte våra semlor!
Måste bara säga till er läsare att allt detta tog ungefär en timme och att allt skedde i SNÖFALL! Allt för en semla bara för att det är fettisdagen.
Godmorgon<3

Kommentarer
Postat av: MATILDA SIMONETTE

Sv. tack så mycket!=)

2010-02-17 @ 15:49:21
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0