Är inte livet underbart?

Jag hoppas att ni förstår ironin i min rubrik, för just nu är ingenting underbart, eller det är ju lite underbart att jag ska ha kul på lördag, du är välkommen!
Nu sitter jag nere i matsalen med Sara, hon pluggar psykologi och jag somnar snart! Visst äre en bra kombination. .... TAKE A LOOK ATT ME NOW, THERE'S JUST AN EMPTY SPACE!
Visst äre lite coolt att det engelska ordet/orden There's nästan bildar mitt namn (THERESE) Nej nu ska jag lägga ner innan det spårar ut, eller har det redan gjort det kanske

Kommentarer
Postat av: Azra

HAHA varje gång jag ska skriva there så råkar jag fortsätta och skriva therese hahahah värsta reflexen :( :D

2010-02-10 @ 16:57:40
Postat av: Therese

HAHAH GULLUNGEEE ! <3

2010-02-10 @ 17:52:37
URL: http://ttesa.blogg.se/
Postat av: natalie

jag förstår exakt hur du känner just nu

2010-02-10 @ 19:33:12
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0