28 Januari

Jag fantiserar mig  bort
Bort till en plats där alla är lyckliga
Till en plats där tårar och hat inte existerar
Finns det någon sådan plats?
Om det fanns, skulle de som bodde där förstå att de hade det så bra?
Eller måste man någon gång ha varit olycklig för att kunna vara lycklig?
Måste man någon gång varit hatad för att känna sig älskad?
Måste man ha haft det dåligt för att veta att man har det bra?
Det är tyst och stilla, det är morgon!


Jag vill dissa vintern! Jag vill dissa snön! Jag vill ha vår nu! Varför förstår inte snön och vintern att alla är så trött på det hör nu! Igår var det världens snöstorm, jag som hade hoppats på att snön skulle försvinna snart! Men nej, det verkar inte så ! Skulle inte den där jävla växthuseffekten göra det varmare? ...

GODMORGON!


Kommentarer
Postat av: natalie

jag tror på att man måste va med om dåligt för att veta om när man är med om bra..

men om du hittar någon sån plats, säg till <3

2010-01-28 @ 13:21:26
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0