Dålig Uppdatering

Och det beror på att jag har flyttat hela helgen. Jag har slitit som ett djur, behövs nog ingen träning denna månaden haha. Sjuke ont i ryggen ska ni veta. Just nu sitter jag i soffan i lägenheten som vi i stort sätt flytta in i igår. Mamma sitter här också, och jag ska nog inte klaga över hur mycket jag har slitit för hon ha definitivt haft mest att göra och jag beundrar henne för att hon har klarat av det så bra som hon har gjort men just nu är hon jätte trött och har också ont i ryggen, säkert  mycket mer än vad jag har eftersom hon hade problem med ryggen redan innan flyttandet.
Imorgon åker jag till Båstad igen, det känns bra. Hade gärna haft lov längre men vad ska man göra. Någongång måste ju ett lov ta slut och nu råkar det bli på tisdag. Men det är snart lov igen och då åker jag och mamma och vilar ut oss i ROOOOM ! :)
Puss<3

da da da da da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0