Det är inte lätt

När det är svårt. Det enda som faktiskt gick bra igår, det var skidåkningen, haha. Jag ramlade inte en enda gång. Till min förtvivlan märkte jag efter några åk att batterierna i min kamera var slut, jag förstår inte hur för jag bytte ju bara för någon dag sen och har knappt använt den. Men som tur var hade Emma kamera. Vi bestämde att hon skulle skicka bilderna till mig senare på kvällen , men det gick inte så bra. När jag kommer till skolan upptäcker jag att internetet inte fungerar, jag blir förtvivlad och surar hela kvällen men inte hjälper det. Internet kommer inte tillbaka. Jag ska vara glad att det fungerar nu och hoppas på att det kommer fungera ikväll också så att jag kan få bilderna av Emma så att jag kan lägga ut dom här på bloggen. Nu ska jag platta håret.
Puss<3

sommaren är kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0