Ett tag sen!

Ja, det var ett tag sen och jag tänker inte, som så många gånger förr, lova att jag ska försöka bättre mig. Jag har kommit fram till att det känns som man har värsta ansvaret när man har en blogg, man känner fan jag har inte bloggat idag, kommer förlora läsare, när jag skapade bloggen var det ju inte för någon annan skull. Jag skapade den för att det var en kul grej och att det skulle vara kul att läsa när man blev lite äldre och det står jag fast vid. Jag tänker inte ta bort bloggen, absolut inte för jag vill skriva i den, men tänker inte bli besatt av den som många bloggare är idag. Det kommer hända att jag bloggar några gånger i veckan och lägger ut bilder då och då! Tro nu inte att jag inte bryr mig ett dugg om läsarantalet, för det är ju alltid kul att folk är intresserade av mitt liv, så fortsätt gärna att titta in då och då men förvänta er inte att det kommer att vara uppdaterat varje dag!
Puss<3

they dont care about us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0