Godmorgon!

Varför är sängen alltid så skön på morgonen? fråga av Louise idag vid frukosten.
Men visst är det så, sängen är alltid skönast precis när man ska gå upp, detta gäller inte bara sängen utan det brukar också vara så att soffan alltid är skönast när man ska upp för att göra något annat. Varför? Är det bara för att man inte orkar gå upp, är det bara för att man önskar att man hade kunnat vara kvar, ja det tror jag iallafall!
Klockan är snart 9 och jag börjar om en kvart, ska då hålla redovisning/föredrag om filmen Ondskan, jag vill inte. Jag hatar att stå framför klassen, inte för att jag tycker att det är pinsamt att prata med dom men det som gör att jag hatare så mycket är att jag känner mig så löjlig, det jag säger låter så löjligt! Sen att jag står och skakar som om jag får en elchock gör ju inte saken bättre!!
Vad tycker ni om att stå framför en hel klass eller bara en stor grupp och prata?

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är löööööjliigt!

2010-01-27 @ 14:43:38
Postat av: amanda

fin blogg :D

2010-01-27 @ 17:50:05
URL: http://amandaihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0