Nyduschad

Jag verkligen älskar att duscha, eller det är sjukt jobbigt att ta sig till duschen (jag vet att jag är lat Emma) men känsla efter är helt otrolig hahah! Man känner sig ren och fräsch och det är så det ska vara ! Som ni nu kanske har förstått så har jag precis duschat och ligger nu i sängen och bloggar!. När jag har gjort allt jag ska göra på datan, dvs blogga kolla face, läsa lite bloggar, snacka lite skit på msn hihi :) så ska jag kolla på de 4 avsnitten av paradise hotel, äntligen! har längtat hela kvällen. Orkar inte nu, men imorgon kväll när jag har kommit hem ska jag skriva och berätta varför jag tycker om det så mycket. Det är många som säger " åh dom har bara sex hela tiden " "varför ska du kolla på det, det har ju ingen mening" men jag ser det inte som ett sexprogram utom som ett spel med taktik och drama hahahahah!
Tror inte att det kommer bli något mer inlägg ikväll men kommer att försöka blogga innan jag åker hem till Varberg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0