On my way

Just nu ligger jag i sängen, har jag inte gjort det typ alla inlägg jag har skrivit under min vistelse här i Uppsala? Men har iallafall precis plattat mitt hår, ska snart sminka mig men tror jag äter frukost först. Halv ett åker jag här ifrån för att åka till min andra moster och hämta lite saker. 13.09 går tåget. 2 byten ska jag göra och det är alltid lika stressigt men inget slår det som hände på hit resan. Jag rullade in på Stockholms central ungefär 7 minuter innan mitt tåg till Uppsala skulle avgå. Jag fick SPRINGA från spår 17b, upp, ner, upp, till spår 3. Precis när jag sätter mig i tåget rullar det iväg. Vi får hoppas att det inte blir så denna gången.
Ajja nu ska jag kolla runt lite på datan
Vi hörs!
Puss<3

när vi två blir en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0