Rubrik

Det är faktiskt svårt att komma på rubriker, brukar sitta minst 5 minuter för att försöka komma på en passande rubrik, ja, så kan det vara.
Nu ligger jag i alla fall i sängen, jag känner hur tunga mina ögonlock är, men ska försöka att härda ut tills minst klockan tolv. Om en timme ungefär ska jag och Natalie mfl. åka och kolla på Robbans andra innebandymatch! Yes sir!
Idag har varit en dag av väntan, när jag och Robban hade spelat kort, åkte vi till stan för att träffa Antonio och Philip för att gå vidare och käka på Natalies och min kusin Rannas jobb, även min kusin Feras jobbar där, dock inte idag. När vi hade ätit fick vi vänta i en och en halv timme på att bli hämtade respektive att Natalie skulle sluta.. Nu väntar vi på att åka haha.
Saknar Emma! <3
Puss<3

du som tog mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0