Trött

Trött har blivit en vanlig rubrik på min blogg, men ni får helt enkelt leva med det. Har fixat min ögonbryn idag igen så nu är jag fin tills jag kommer hem. Åker hem till Varberg imorgon. Det ska bli kul, fast ändå inte. Jag har det jätte bra här i Uppsala och mina kusiner gör så att jag har roligt hela tiden. Tack Allihopa! Känns konstigt att vara vaken och påklädd såhär tidigt ska ni veta! haha
Kvart i två ska jag, Nana, Philip, Robban och Antonio (som alla har sovit här idag) gå hem till Antonio och Philip och äta.. sen antagligen vara där ett tag sen tillbaka hit och packa. Efter det kan jag bara chillerilla! Om det inte dyker upp något annat skoj att göra!
Vi kusiner spelade poker igår! Gissa vem som vann? JAAG såklart!
Puss<3

cleaning up my closet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten XD

2010-01-05 @ 18:38:54
URL: http://snoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0