Usch!

Jag mår riktigt illa nu. Ingen skön känsla! Bilderna från igår kanske kommer någongång i framtiden. Emma skickade dom men dum som jag är så glömmer jag spara dom, eller jag trycker bort konversationen innan bilderna har hunnit sparas. Men ska försöka få tag på dom, om det inte blir ikväll blir det förmodligen imorgon, vi hoppas på det iallafall.
Jag orkar inte med skolan just nu. Idag har varit en jätte lång dag och jag orkar inte med fler sådana. Känns som om jag aldrig blir helt utvilad. Det spelar ingen roll hur länge jag än sover så är jag alltid lika trött. Någon som vet vad detta beror på. Känns bara som om jag mår allmänt dåligt just nu. Det är inget speciellt som har hänt men ändå tycks allt gå fel! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0