14 juni/15 juni

Jag har sommarlov. Jag har inte bloggat på fett länge för jag har känt att jag inte skriver något intressant och jag har inte haft något sug till att ta mig tid till att blogga heller. Nu ligger jag i Natalies säng typ.. Jag åkte hit i fredes (skånska för fredags) för attgå på överraskningsfest för Natalie och Antonio. Natalie fyllde 18 i lördes (lördags) och Antonio fyller 18 imorgon, eller om 4 minuter xD haha. Snart får jag väl ändra rubriken också.
Imorgon ska jag och min bror och två kusiner gå på Gröna Lund, det ska bli spännande, har aldrig varit där innan. Jag har bestämt mig för att jag ska försöka åka allt, jag ska fan inte banga något för att det ser läskigt ut för det kommer säkert vara skit kul.
Jag ska försöka att bli mer aktiv på bloggen men jag tänker inte lägga ner tid för att skriva onödiga saker som ingen ens vill läsa om. Jag vill att ni som läser min blogg ska tycka att det är intressant och att ni får ut något av den och inte bara läser och tycker att det är jätte tråkigt. Ska kanske försöka ge mig in på att skriva hiss och diss inlägg. Kanske filosofera lite ibland. Hjälp mig.
GRATTIIIIS ANTONIO KUSINEN!! NU ÄR DU 18. HA SÅ KUL IDAG <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0