20 juni

Idag är det, som rubriken säger, den 20 juni. Imorgon åker jag hem till Varberg! Ska bli skönt. Däremot har jag blivit sjuk så jag vet inte om det kommer bli så skönt att sitta på ett tåg i fem timmar när jag behöver snyta mig hela tiden. Jag tror att anledningen till att jag har blivit sjuk är att sommarlovet har pågått i lite mer än en vecka och det är först nu man har tid till att bli sjuk. Tidigare har man haft så mycket annat att tänka på, man har haft en press på sig att prestera så bra som möjligt och därför har man inte hunnit bli sjuk... det är bara min teori.
Idag skulle jag egentligen hjälpa min moster på jobbet, det gjorde jag igår också. Men jag mår ju som sagt inge vidare så jag är hos min andra moster nu. Här ska jag bara vila tills Natalie kommer hem från jobbet tror jag. Hör av mig senare ;)
Säger inte puss idag för jag tror inte att ni vill bli smittade och få halsont! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0