23 juni

Snart är också juni månad slut. är det verkligen bra att tiden går så här fort? Jag skulle vilja att tiden skulle stanna upp lite ibland så att man får tid till att tänka. Tänka igenom vad man egentligen känner. Jag orkar inte stressa längre. Är inte sommarlovet till för att man ska vila ut? För att man ska ha kul med sina vänner? Eller har jag fått allt om bakfoten? Jag måste få andas ut, jag orkar inte. Jag vill andas ut, jag kan inte. Ge mig tid, ge mig ork. Dessutom är det ord som vill ut från min mun som jag inte får fram, varför ska det vara så svårt?
Det där blev väldigt flummigt men jag var tvungen att få det ur mig. Idag känns inte som om det kommer bli den bästa dagen. Ska vila lite nu sen får jag se om det blir en promenad ut till getterön idag också..
Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0