3 timmar och 29 minuter

Kom inte på någon rubrik så det blev en sån där jobbig en. Vet inte ens hur jag pallade räkna ut det där haha:) Idag ska jag, som ni alla säkert vet eftersom jag har sagt det hundra gånger, hem till Varberg. Ska bli kul faktiskt. Verkar som om det är fint väder där så det ska ju bli det bästa!
Seglarsskolan sätter igång idag också men jag börjar inte jobba där förrens vecka 29. Ska jobba där 3 veckor. Så om ni vill träffa mig kan ni ju alltid anmäla er till Varbergsseglarskola ;)
Natalie åkte precis till jobbet, kommer inte träffa henne på ett tag nu :(<3 Jag vet att Natalie läser det här och jag vill bara säga att du inte ska tro att du inte har spenderat tillräckligt med tid med mig, för jag visste när jag kom hit att du skulle jobba mycket och när du nu har fyllt 18 så är det klart att du ska gå ut! Vi ses kanske till jul och vi måste bestämma när vi ska åka till Barcelona, sen ses vi när jag fyller 18 om mindre än 9 månader ;)
Nu ska jag gå på toaletten sen så ska jag äta lite frukost och börja göra mig redo för 5 timmars tågresa, hur man nu gör det :S Puss<3

Kommentarer
Postat av: nattuzz

<333333333333333333333333333333

2010-06-21 @ 17:40:05
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0