Hemkommen

Nu är jag hemma hos Natalie igen efter en otroligt rolig dag på Grönan, hade skit skoj men inget slår Liseberg! Så mycket roligare. Däremot hade jag mer tur på spelen i Stockholm. Vann 4 kilo godis och två kilo choklad. Underbart gott men inte bra!!!
Jag och Philip och Robban blir hämtade klockan 8 imorgon bitti av vår moster. Vi ska till fyrishov och kolla på inspelningen av Postkodlotteriet typ, skoj? Det vet jag inte, det får vi se.
Det blev inte så mycket bilder tagna idag eftersom vi hade fullt upp med att åka karuseller och bergochdalbanor hit och dit. Med de få bilder som blev tagna får ni imorgon. Jag är för trött nu och jag ska ju upp tidigt imorgon så jag säger GODNATT nu !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0