Tala sanning

quot;>Att tala sanning är något som jag tycker är oerhört viktigt. När ni läser den meningen tänker ni säkert: Men vita lögner då? Jag tycker att dessa, i de allra flesta fall, också är fel. Varför ljuga? Jag förstår inte själva grejen. Är det svårt att tala sanning? Ja, det är klart det är men i de flesta fallen tror jag ändå att det är sanningen som uppskattas i slutändan. Om jag frågar min bästa kompis om hon har sett t.ex min pojkvän göra något med någon annan tjej vill jag att hon talar sanning. Om hon lägger fram en vit lögn och säger nej, det har jag inte fast hon egentligen har det och jag senare får reda på att det inte var som min bästa kompis sa, skulle jag inte bara förlora min pojkvän utan också min bästa kompis. Det kanske blev lite rörigt men jag hoppas att ni förstod min poäng haha. TALA SANNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0