:)



för 18 minuter sen:
Vad vill du göra i framtiden?
— Jag skulle vilja bli advokat, en advokat om vårdnadstvister och annat som handlar om barn :)

för 18 minuter sen:
hur e du som person :)
— Gud vad svår fråga, det är väldigt svår att beskriva sig själv. Jag vet ju inte hur andra ser på mig. Jag tror att jag är väldigt omtänksam, jag vill vara det iallafall. Jag är en person som gillar att skoja. Jag försöker att alltid ha kul vilket leder till att jag väldigt lätt blir uttråkad och rastlös.

för 17 minuter sen:
är du kär?
— Hmm, asså kär vet jag inte riktigt om jag är. Men däremot har jag väldigt lätt att få känslor som försvinner ganska snabbt..

nyss:
Gillar du snö? <3
— Jag HATAR snö, eller det kan vara mysigt typ på julafton men sen får det fan räcka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0