Svar på frågor



för 7 timmar sen:
Bästa filmen du sett?
— Oj vad svårt! Jag hatar sånt här, har sett så många filmer, kan tyvärr inte svara haha :) sorry

för 7 timmar sen:
Tycker du om att läsa i så fall vad för något? Har du något bok tips?
— Jag älskar att läsa, jag läser helst deckare! Sommardöden och Mamma pappa barn är två riktigt bra böcker :)

för 7 timmar sen:
Har du någon pojkvän?
— Nej! Jag är så singel som man kan bli ;) haha


för 7 timmar sen:
Värnar du om miljön?
— Det är klart att jag tycker att det är viktigt att vår miljö är bra men jag skulle ljuga om jag sa att jag gör något speciellt för att värna om miljön

för 7 timmar sen:
Är du religiös?
— När det väl kommer till kritan är jag nog ganska religiös men inte i vanliga fall

för 7 timmar sen:
Vad är viktigast för dig här i livet?
— Min familj och att jag har en bra utbildning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0