Svar på frågor



för 13 timmar sen:
tkr du inte de är lite läskigt att bo själv i ett rum, typ om du sett skräckfilm eller hör konstiga ljud haha
— Om jag ska vara ärlig så är jag skiiit rädd ibland, i början av etten så satt vi alla på internatet och kollade på barnhemmet och det var riktigt scary, vi kallade internatet för barnhemmet och det knarrade i dörrar och jag USCH! Dessutom spökar det på skolan !

för 13 timmar sen:
favorithemsida? och varför (:
— Facebook, behöver jag ens säga varför ? :) haha

för 13 timmar sen:
hur är din stil? typ klädsel och så
— Jag är nog ganska casual, dock så gillar jag att ha någon färggladd topp på mig till skilland från många som klär sig endast i gråskala

för 13 timmar sen:
gillar du nike eller adidas mer? :D
— Adidas tror jag :)
hur ska en bra vän vara

-En bra vän ska vara ärlig, om jag gör något dumt ska denne säga aatt det var dumt! Jag vill inte ha några rövslickare runt omkring mig!

Vad fick dig att börja blogga?
- Det var min kusin som fick mig att börja blogga, jag kom ihåg att hon alltid satt och blogga och wannabe som jag är så härmade jag henne :P haha
Läser du många andra bloggar?
-Ja det skulle man kunna säga att jag gör, jag följer rätt så många bloggar på bloglovin, följ mig !!
Säg ett ställe du skulle vilja vara på just nu?
- Ute på havet!!
Är du utseendefixerad?
- Absolut inte, jag skulle lätt kunna leva utan smink och jag bryr mig inte så mycket om vad andra tycker och tänker om mig bara jag trivs i mig själv och om det kräver smink så är det klart att jag sminkar mig !
Vad drömmer du om?
- Jag drömmer om, som dom flesta andra skulle jag tro, ett liv med bra ekonomi och en bra familj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0