10 maj

Idag är jag 17 år och två månader, tänk vad skumt det skulle vara om vi skulle fira varenda månad sådär, det gör man ju typ med bebisar, hålla koll på hur många månader och so on. Palla.

Nu sitter jag här nere vid skolan biljardbord. Otto sitter bredvid mig och försöker räkna matte eftersom som har nationella imorgon, men till döma på hans hummande verkar det inte gå så jätte bra. Själv har man då sovmorgon imorgon eftersom jag redan har läst klart matte A. Fast nästa tisdag är det min tur att plågas med nationellt prov i matte B.

Pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

prata med alla lärare ... :P

2010-05-11 @ 12:35:31
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0