13 maj

Känns ju helt underbart att vara vaken så här tidigt, vaknade 6.30, när alla man är ledig från skolan. om en kvart blir jag hämtad. Jag ska åka på kurs över långhelgen, vilket betyder att jag ska gå upp vid åtta varje dag, det är inte okej. Jag skulle behöva den här ledigheten, jag skulle behöva sova ut, behöva sluta tänka ett tag. Jag hoppas iallafall på en rolig helg, med skoj segling och mycket skratt, men vi får väl se. Jag ska försöka uppdatera er med mobilen när jag har tid.
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Ted

Torsdag:

1. Bakfull

2. Drick vatten

3. Spela fotboll

5. Drick bira

6. Lägga sig någon gång vid 03.00



hardmode lajf

2010-05-13 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0