26 maj

Sitter på religions lektionen nu, och nej, jag är inte så busig som bloggar på lektionen eftersom jag är klar med uppgiften som ska in halv 3. Idag är det hyfsat bra väder, dock lite kallt i vinden. Men jag är grymt sugen på att sticka ner till stranden och bada sen, ska jag, eller ska jag inte?
Igår såg vi som sagt på The human centipede, och det var sjukt ÄCKLIG, men ändå helt okej bra:) Jag tycker att ni ska kolla på den, fast ni får inte tycka att det är så obehagligt med människor som sitter ihop och grejjer haha, ni får heller inte vara känsliga för blod och operationer! Inte som jag helt enkelt.
Ska ha engelska sen, tror att det kommer bli min tur att ha nationellt muntligt prov, nervöst, men ändå skönt att få det gjort!
Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0