8 maj

Om en månad och 3 dagar slutar jag ettan på Båstad Privata Gymnasium. Året har gått sjukt fort, jag förstår knappt att det snart är slut. I augusti börjar jag tvåan som jag tror kommer bli betydligt tuffare än ettan, men det är väl så det ska vara. Under tvåan ska vi, i grupper, starta och driva olika företag, det kan bli spännande och roligt men det kan också bli så sjukt stressigt och jobbigt, jag hoppas på det förstnämda.
När jag tittar ut genom fönstret ser det absolut inte ut som om det snart är sommarlov, det är trist och säkert svin kallt ute. Jag skulle vilja sätta mig ute på balkongen med typ en bok och sola, men går det? Nej!
Jag vill också ut till Getterön och fixa i ordning min båt så att den kan skutta i vattnet snart så att jag kan ut och segla med alla mina underbara vänner, men det får vänta tills imorgon, om det då är bättre väder då.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0