Nu ligger jag i sängen som jag ska sova i...

Nu ligger jag i sängen som jag ska sova i, i tre nätter. Sängen är cirka en halv meter bred och det är kallt i rummet. Idag har vi mest haft presentationer om oss själva, tråkigt att lyssna på vissa men roligare att lyssna på andra. Imorgon är det segling och teori på schemat. Ska väl bli spännande tror jag. Är jätte trött nu ska ni veta och jag skulle faktiskt hellre vara hemma och sova i min mjuka härliga säng. Men nejdå jag är fast i en skog som antagligen kommer att se till att mina ögon svullnar upp till imorgon. Kul eller hur? Här på kursen finns allt möjligt folk, men jag har än så länge inte uppmärksammat någon speciellt snygg kille, jag kanske kan få upp ögonen för någon under helgens gång. HAHAHA. Nu ska jag snart sova tror jag, vill sova ska sova. Vill sova. Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0