Rise against - Hero of war

Jag har helt fastnat för denna låten, jag kan knappt sluta lyssna på den. Folk fattar inte hur jag inte kan tröttna haha. Men den är ju så bra!
Nu sitter jag och Ellinor aka. Finnen nere i matsalen där hon pluggar psykologi och jag sitter mittemot med datorn och nördar mig, men jag har iallafall pluggat lite datakunskap så jag är ju SÅ duktig. hihi.
Jag kan inte fatta att det snart är sommarlov, jag längtar så jävla mycket och jag tror att jag har skrivit om lovet i varenda inlägg nu ett taq, men ni får ta och handskas med detta och inte tröttna på mig.
Nu ska jag sjunga vidare, jag vet att jag inte berättade att jag satt och sjung, men det gjorde jag. tills ni tog min uppmärksamhet.
Du ser på mig på ett sätt som du kanske tycker är ett bra sätt, men jag vill att du ska se på mig på samma sätt som jag ser på dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0