Personlighetsanalys

När jag hör mitt eget namn, Thérése Meldhav, tänker jag på en tjej som år 17 åt. Hon är född och uppvuxen i Varberg. Therese är en tjej som inte gillar att ta för sig, hon är helst i bakgrunden. Hon ber inte om uppmärksamheten men hon behöver den. Hon kallar fortfarande Varberg för sitt hem trots att hon bara har bott där på helger och lov i mer än ett år. Hon går på ett gymnasium i Båstad och är alltså bosatt där på veckorna. Hon är en tjej som alltid varit självständig, hon har aldrig känt att hon behövt vara beroende av någon annan, därför tvivlade hon inte när hon skulle flytta till Båstad. Det var början på min personlighetsanalys son jag håller på att skriva i psykologin just nu. Jag tycker att det är en väldigt svår uppgift och det hjälper ju inte det är pretty känslofullt också :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0