01.18

Min vecka, jag vet att det bara är tisdag (okej, onsdag), men även helgen har bestått av sova på dagen och sen varit vaken till 03-04 på natten. Inte okej i min värld. Utan sömn blir jag inte bara störd på det sättet att jag får skrattanfall, utan min hjärna blir helt efter, efterbliven! Och jag får sådana humörsvängningar. Ena stunden är jag helt glad och sen 5 minuter sitter jag som jag gör nu. Helt inne i det jag gör och fast i mina tankar. Fastnar i mitt lilla egna och tänker på allt som finns i mitt huvud. Oftast blir det det jobbiga som kommer upp. Nej, nu pallar jag inte mer för jag kommer börja gråta.. Nu ska jag vara social med mina awesome friends. Love u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0