Bekräftelse

Jaga inte utan låt det du vill ha komma till dig, av ren nyfikenhet.

Jag vet att jag är en bra människa, inget jag säger bara för att, utan jag vet det. Även om det inte alltid känns så. Även om ingen säger det till mig, så vet jag. Jag tror dock att jag behöver mer bekräftelse på att det verkligen stämmer. Jag är en människa som fäster sig till människor och sen har svårt för att släppa taget. Ibland jag mig jobbig, men kan inte låta bli. Men det kanske jag borde, jag kanske borde få människor att inse att de kan lite på mig och sedan ge dem lite utrymme så att de kanske någon gång kommer till mig istället. Jag ska försöka, men jag lovar ingenting.
It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0