Ups and downs

Jag har verkligen ups and downs i mitt liv just nu. Mitt liv är världens bergodalbana. Idag har jag varit i en nedförsbacke där jag inte pallar göra någonting för att ta mig upp igen. Det är egentligen inte något speciellt som hänt, så kan inte svara på det när folk frågar om jag är ok. Har världens bästa människor runt omkring mig som hela tiden försöker hjälpa mig men om jag själv inte vet vad som är fel så är det svårt för andra att hjälpa mig om jag inte ens kan hjälpa mig själv.
Vill iallafall säga att ni är bäst! Ni är så underbara som alltid finns där för mig och som verkligen bryr er. Har haft så många falska människor i mitt liv tidigare men dem har jag lärt mig att stänga ute och det är tack vare er som finns där för mig nu. TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig !

2011-10-31 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0