Will I be back?

Kanske är tillbaka, om jag kommer orka det vill säga.
Vad har hänt sedan sist? Mycket, tror jag. Kanske bara känns som mycket.. Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist och orkar inte titta. Jag går iallafall i trean nu.. sista året, ångestframkallande? JA men på något sätt känns det ändå tryggt. Jag menar, jag vet nog vad jag vill göra efter jag slutat, men för att det ska hända måste jag work my ass of, frågan är om jag orkar? Om jag orkar ha den pressen på mig själv. Om jag orkar med allt runt omkring som måste passa in för att det här ska kunna gå bra. Om jag orkar vara mig själv. Om jag orkar ...
Livet är lättare för vissa än för andra. Ibland känner jag mig stark men ibland vill jag bara sjunka genom jorden. Missförstå mig inte, jag skulle aldrig vilja vara någon annan än den jag är och alltid har varit. Men ibland när man ser på andra människor som verkar ha det så jävla lätt önskar man ibland att mitt liv någon gång, någon enstaka gång, kunde vara lite lättare, det är allt jag begär.

I don't know where I'm at
I'm standing at the back
and I'm tired of waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0