HAHA dikter

Hittade dikter som jag skrev för typ 6 år sedan, lös och njut, eller skratta:

Den Här Dikten Handlar Om Dig
Om Dig Som Är 13 År
Om Dig Som I Skolan Bara Går
Om Dig Som Jag Ingen Vänskap Får
Om Dig Som I Mitt Hjärta Lämnar Djupa Sår
Om Dig Som Jag Trodde Var Min Vän
Men Det Var Bara En Lögn

Du, Säger Ibland Att Du Bara Vill Dö
Men Det Hoppas Jag Inte Att Du Gör
Du, Stå Inte I Kö För Att Få Komma Till Himlen
Säg Inte Att Det Är Just Det Du Gör
Du, Tänk På Det Roliga I Livet
Inte Bara På Det Tråkiga
Du, Jag Vill Bara Säga
Du Är Bra
Jag Älskar Dig

I Can See Butterflies
I Can See Daffodills
With The Sun In My Eyes
That The Hole In My Heart Fills


Jag Kan Inte Förklara Mina Tårar
Mitt Hjärta Dom Bara Sårar
Jag Har Ett Hjärta
Fyllt Med Smärta
Det Är Så Tungt Att Ingen Kan Bära
Inte Ens Du Min Kära
Smärtan Är Tack Vare Dig
Som Bara Lämnar Mig
Men Ändå
Jag Älskar Dig Så

POET TESSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0