I'm back.. tror jag

Det var ett jävla tag sen men jag tänkte att jag kanske skulle försöka att börja blogga igen!
 
VAd har hänt sedan senast då? 
Det minns jag inte haha. men en sak minns jag och det är att jag har tagit studenten. jävligt skoj men samtidigt lite tråkigt. att jag tog studenten innebar ju också att jag flyttade ifrån Båstad. Just nu sitter jag faktikt i Solna, Stockholm. Detta för att jag har börjat plugga juridik här på Stockholms universitet. spännande va? Jag trodde aldrig att jag skulle komma in. men så blev det till sist efter en lång sommar med massa olika besked men jag hamnade slutligen i stockholm som sagt. 
 
detta inlägg blev väldigt flummigt märker jag men vad fan. har en ny dator och är inte riktigt inne i grejen än.. men det kommer. 
 
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0